HÄR VILL JAG BO
 
Känslan en får när en klickar sig in på Hemnet och ser att huset som en alltid varit lite småkär i är till salu, den känslan upplevde jag imorses. Skickad direkt en print till Jeppe och försökte förmedla min kärlek till detta hus. Sen vet jag inte riktigt mer vad jag ville få fram eller vad jag trodde skulle hända. Det är ju inte direkt så att vi har över två miljoner i fickan att slänga fram så att vi kan åka dit och ba "vi tar't".
 
Men alltså åh. Om jag någon gång skulle ta ett stort lån så skulle det verkligen vara för ett sånt här hus. Falköping är ingen glamorös stad för fem öre och det finns så många fula platser att en knappt tror att det är sant, men det här huset är inte bara fint utan ligger verkligen fint också. Åh, igen. Jädrar va jag vill ha det här stackars huset! 
 
#1 - Cassandra

Superfint!

#2 - Jasmine

Jag håller med dig, huset förmedlar en hel del charm. Tänk om man kunde få till trädgården dessutom. Magiskt! Ett litet sagoslott skulle jag säga. :)
Kram