MORGONSTUND
Hunden i huset valde att ge sin mamma sovmorgon ända till klockan åtta idag och ingen kunde vara gladare än jag. Älskar att Lowe faktiskt är både morgontrött och hatar att gå ut när det regnar/blåser för mycket. Köng! Kan ju bara hoppas att det håller i sig framöver, typ i resten utav hans liv. 
 
För en liten stund sen tog Jeppe sina saker och stack iväg och fiskade och jag sitter i soffan med en kopp te med Nyhetsmorgon i bakgrunden. Första lediga helgen ihop på evigheter och vi spenderar den ändå på varsitt håll. Haha, herregud. Vad är vi egentligen för par? Men han får ju ha en fin dag på sitt sätt och om en stund ska jag & Lowe åka hem till min mormor och morfar och hälsa på så alltså får jag en fin dag på mitt sätt. Och sen kan vi ha en fin kväll tillsammans. Så ja.. ingen större katastrof direkt. 
 
Och medans jag sitter här och funderar på om jag ska orka rosta mig en macka till frukost så håller den här på att gnaga på ett riktigt vidrigt märgben på golvet. Gött för'n! Ser ni förresten hur jädra mycket han har växt? Längsta benen i stan, typ. Folk tappar nästan hakan när dom frågar hur gammal han är och en svarar att han bara är arton veckor. "Men oj då, inte äldre och redan så himla stor? Det kommer bli en rejäl en". Jo tack, vi har nog räknat ut detta också. Lille smocken, skatten i vårt liv. ♥
 
#1 - Liene Svärd

Så fin hund :D

Svar: Jodå, han är helt ok ;-) tack för din kommentar!
Emma