SJUKSTUGA.
Redan i söndags kände jag att något inte riktigt var som det skulle. Sa till och med till Jesper att antingen är jag på väg att bli förkyld eller så kommer jag att bli sjuk - jag blev båda. Krigade mig igenom dagen på jobbet i måndags och gjorde ett tappert försök i tisdags morse men pallade inte ens två timmar innan jag satte mig på cykeln och drog hemåt igen. Febern kommer och går lite som den själv vill och jag har så ont i kroppen emellanåt att jag inte vet vart jag ska ta vägen. 
 
Att ha hund dagar som dessa är kanske inte överdriver lattjo heller. Som då i tisdags när jag äntligen kom innanför dörren efter, vad det kändes som, världens längsta tur på cykeln ville jag inget annat än att ta en varm dusch och sen lägga mig i soffan under en filt och sova bort ett tiotal timmar, typ. Men istället för det fick jag kränga på lillkörven hans koppel och ge mig ut en vända i regnet. Trodde mitt hjärta skulle hoppa ur kroppen när jag väl kom hem och landade i hallen igen. Bra ork när en är förkyld osv. 
 
Det blir en pajamas-all-day-dag imorgon också. Kanske att jag tar en sväng upp till jobbet imorgon kväll och är med på personalmöte men det får vi se. Nu ska jag lägga mig till rätta här och fortsätta läsa. 'Gör hon inget annat än att läsa?' tänker ni. NEPP, det gör jag nog inte, säger jag då. Finns ju så jäkla många bra böcker att plöja igenom. Älskar't!