SÖNDAGSLISTA

21. Favoritdag på året?
Den dagen på sommaren som en går på semester.

22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? 
Det var Jesper som frågade om vi skulle ses innan vi blev tillsammans, så jag antar det. Fast det handlar nog inte om blyghet för jag är ingen blyg person, utan mer om en rädsla att bli avvisad kanske? 

23. Kan du stå på huvudet? 
Nej.

24. Kramar eller kyssar? 
Jag är en kramig person.

25. Choklad eller vanilj? 
Det första.

26. Har du några tatueringar?
Yes, tre stycken. Har varit inne på att göra fler i ett par år nu men jag kommer liksom aldrig till skott och bokar tid. Kanske ska försöka få tummen ur och göra det innan årskiftet?

27. Vad lyssnar du på just nu?  
Lowes frenetiska tuggande i sitt ben.

28. Är du kär i någon kändis? 
Ni som har hängt med här ett tag vet ju att jag kan kan bli kär i lite "rollfigurer", om en kan använda det ordet. Jag har till exempel aldrig varit kär i Joel Kinnaman, men däremot i Frank Wagner. Det är inte samma sak, visst? Och efter att ha sett dom sista Johan Falk-filmerna är det väl svårt att inte få en pytteliten crush på Seth Rydell, eller? Är det bara jag?

29. Vilka böcker läser du just nu?  
Just nu läser jag ingen alls, men jag fick hem fyra stycken nya böcker idag så jag tänkte välja ut en sen. Det lutar åt att det blir Emelie Schepp - Märkta för livet.

30. Piercingar? 
Noll stycken.

31. Vad gör du just nu? 
Äter chips, dricker cola och funderar på vilken film jag ska se på efter det här.

32. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? 
Inga alls, tack. Popcorn är ingen fabborit hos mig.

33. Hundar eller katter? 
Gissa en gång.

34. Favoritblommor? 
Fetbladsväxter. Varför? För att det är dom enda som överlever i detta hem.

35. Har du blivit påkommen att göra något du inte får göra? 
Har för tillfället ingen ork att tänka tillbaka till den tiden då jag var lite yngre och lite dummare, men det har jag säkert blivit.

36. Har du en bästa kompis av motsatta könet? 
Ja! Jeppe är ju min bästa kompis ♥

37. Har du älskat någon någon gång? 
Nevvah evvah. Har ett hjärta gjort av sten.

38. Vem vill du träffa just nu? 
Mycket tjöt om Jesper nu märker jag, men det är faktiskt den enda människan jag längtar efter just nu. Tur för mig att han bara är och fiskar och kommer hem om en liten stund igen.

39. Är du fortfarande vän med folk från skolan? 
Ja, och jag tror att några utav dessa stjärnor faktiskt är här inne och läser ibland? Hej på er - Höggan, Ida, Cajsa, Frida, Sandra, Jessica och Klara. Ja. Typ ni. 

40. Har du någon gång skjutit med en pistol?  
Nej, men jävlar vad det var min högsta dröm när jag var inne i min värsta Johan Falk-period. Googlade till och med bilder på Sig Sauer osv :))

41. Gillar du att flyga flygplan? 
Inte det minsta.

42. Höger eller vänsterhänt?
Höger.

43. Hur många kuddar sover du med? 
Två.

44. Saknar du någon? 
Som sagt så längtar jag lite efter min sambo, men jag känner nog inte att jag saknar någon egentligen. 

#1 - Mony

Haha, vilken underbar blog du har! Fastnade här av en slump, men har redan lagt till den i mina favoriter. Jag gillar ditt sätt att skriva, roligt, tänkvärt och inspirerande!

Bidrar själv med en post om motivation. Den kanske kan inspirera?
http://moaorganic.se/?p=1672

Kramis!

Svar: Ett något sent svar, men tack snälla för din kommentar! Den värmer i lillhjärtat!
Emma