TILLBAKA I MITT GAMLA STOCKTOWN
Igår morse satte jag mig på tåget upp mot hufvudstaden tillsammans med min kära mamma och lillkusinen Amanda. Har faktiskt inte saknat Stockholm ett dugg sen i april då vi flyttade därifrån och jag fick ingen mersmak av att komma tillbaka heller. Nu hade vi visserligen en intensiv dag som vi egentligen bara spenderade på Drottninggatan och det är ju mer eller mindre helvetet på jorden och det är ju inte konstigt att en inte har saknat, givetvis. 
 
Kortet gick varmt iallafall och jag hittade bland annat ett par skor som jag blev lite kär i. Ni ska få se bild på dom senare! Hade egentligen planerat ett mer utförligare inlägg men jag sitter vid lillebrors dator och det är nog den sämsta jag suttit vid så istället för att riskera att datorn snart far ut genom närmaste fönster så säger jag tack och hej så länge. 
 
Vi hörs snart igen, små fjun.
#1 - Carolina Thoor

Haha härlig du är! Jag känner samma sak för dumma och sega datorer ^^, och det där du snackar om inne i Stockholms stad, jag håller så med! Jag avskyr att åka till stan för att folk står en i hälarna och man vill bara nita till dem för att dem ska stå och glo! ^^,

#2 - Fridas Skönhetsblogg

Stockholm är en väldigt vacker stad :)