11:52

↑ Bild från påskafton då jag befann mig i Jönköping där jag käkade världens godaste lunch på bryggan och njöt av solen som värmde lillansiktet med sina små strålar. Kändes verkligen som vår på riktigt då, men nu vet jag inte? Den försvann uppenbarligen.
 
Tror ni att jag kunde somna om förut förresten? Givetvis inte. Jag ligger så jävla mycket back på mitt sömnkonto just nu att det är helt otroligt. Har snittat fyra timmars sömn per natt under så många nätter nu att jag har tappat räkningen. En överlever ju givetvis ändå, det är inte nån big deal att vara trött egentligen, men lika mycket minus som jag ligger på det kontot kommer jag snart ligga på mitt vanliga konto också. Att hälla i sig Celsius för att fungera kanske inte är det smartaste. Eller billigaste.
 
Ser fram emot den här eftermiddagen iallafall. Någon söndagsmiddag blev det inte då lite annat kom emellan. Eder tiger har nämligen andra supertrevliga saker inplanerade. Mosade i mig kvarg med apelsin och typ ett helt paket med riskakor till frukost i brist på både tid och ork. Är därför hungrig som ett djur nu. Ovanligt.