2016-04-16
Och så kom smällen. Det har gått så jäkla lätt och bra för mig ända sen jag körde första passet på min lilla nystart på gymmet och jag har faktiskt varit förvånad över det. Men så idag var det dags för ben och rumpa och kroppen ville inte över huvud taget. Försökte pressa mig så mycket jag bara kunde för en orkar mer än vad en tror men psyket vrålade iprincip nej från det att jag körde första övningen, så jag gav väl mer eller mindre upp efter en stund. Så jävla tråkigt att gå därifrån och känna sig missnöjd. Blä.

 
Men det är så klart inget som är värt att deppa för. Kanske att jag ska ta en vilodag imorgon och låta både kropp och knopp få ladda upp igen så att en är riktigt fit for fight på måndag igen. Ikväll ska jag iallafall dricka vin tillsammans med två goa brudar. Det var inte igår, mina vänner, som eder tiger drack alkohol. Det ska bli himla trevligt faktiskt!