FRIDAY
 
Äntligen fredag! Börjar inte jobba förrän klockan elva idag och det sista jag tänkte igår kväll innan jag somnade var hur gött det skulle bli att få njuta av lite sovmorgon. När klockan visade 05:10 imorses låg jag vaken och undrade varför inte Lowe ville gå ut. Eh. Jahopp. Så blev det med det. 
 
Nu har vi iallafall varit ute på morgonpromenaden och jag har fixat lite frukost. Ägg, kvarg och en Nocco - perfekt frukost för en queen som jag. Gjorde en monsterdag igår och jobbade 8:00-19:00 och hade därför cirka noll ork till att gå och träna på kvällen när jag kommit hem, så idag sprätter det i varenda liten nerv på mig. Den späda lille överkroppen kommer få sig en körare ikväll med andra ord.
 
Nu ska jag fostra djuret lite som för tillfället håller på att gnaga i sig min ena sko. Trodde att sånt där hade gått över men uppenbarligen känner lille herren för att vara bäbis fortfarande. (Kan förresten inte fatta att han blir elva månader på söndag? Vad hände med tiden?). Sen blir det en snus på maten och mental uppladdning och försöka intala sig själv att det är ok att jobba till halv sex en fredag. Blö.