SUNDAY MOOD
 
Tror ni att människan på bilden här ovan hade lust att gråta en skvätt då hon blev väckt klockan 06:16 imorse? Svaret är ja. Lowe har uppenbarligen gett upp det där med sovmorgon för tid och evighet. Det spelar ingen roll hur mycket motion han får och hur sent vi går ut sista gången på kvällen, lik förbannat ska han upp och ut tidigt på morgonen. Men, men. Vad gör en? Fick rulla ur sängen och försöka mjuka upp den här sinnessjukt ömma och stela kroppen så gott det gick och ta med mig lille korven ut på en kort promenad. Nu ligger han och sover på sin filt igen och jag har åter intagit position i sängen. Gött!
 
Tänkte försöka somna om en liten stund nu innan det är dags att carpa den här dagen. Storhandling och söndagsmiddag hos mamma & Inge är vad som står på schemat. Sola och träna är också några punkter som vore bra att hinna med, men vi får väl se hur det blir med det. Kroppen är som sagt helt jävla slutkörd så kanske att en vilodag vore bra. 
 
#1 - ajlimullersandvik.blogg.se

Jag är likadan som Lowe. Hatade att gå upp i morse, men hela påsken har jag klivit upp pigg som en lärka klockan 6-7, trots att jag var ledig :) Mörkligt...