VECKAN SOM GÅTT
Veckans bästa: Att jag fick ge min vapendragare en kram igår då jag var i Jönnet och shoppade. Hann väl inte mer än att säga hej innan vi skrattade så högt att varenda människa inne på XXL vände sig om. Cajsa Mohlin vettni, henne tycker jag om.

Veckans sämsta: Att äta mycket mat är gott och att se kroppen växa är också kul, men min hy har blivit för jävlig. Har en teori om att kroppen inte vet vart den ska göra av allt jag mosar i mig men att den kanske vänjer sig snart? Hoppas verkligen det iallafall. 

Veckans träning: Tre vilodagar och fyra sinnessjukt jobbiga pass, men så länge en ser resultat så gör det inte så mycket. Försöker intala mig själv att det snart kommer att gå lättare. 

Veckans köp: Nya träningskläder och en bikini. Nu får gärna sommaren komma. (Något optimistiskt då det tydligen har snöat halva dagen idag? Vad fan hände där?)


Veckans stora löve: Min mamma. Det kan låta cheesy, men jag vet inte ens vem jag skulle vara utan henne. Kommer aldrig någonsin kunna förklara i ord hur mycket allt hon gör för mig faktiskt betyder. Älskade, bästa lillmamman.

Veckans miss: Åkte till Jönnet för att köpa ny laddare till datorn då den är stendöd just nu. Kom tydligen hem utan. Bra gjort.

Veckans spökhistoria: Det spökar på mitt jobb och det har jag känt sedan jag började där. Det har mest handlat om småsaker, typ som att radion startar och ändrar volym av sig själv osv. I veckan försvann dock min kollegas ena sko och vi hittade den till slut ute i korridoren under en vagn. Tre rum bort från där den tidigare varit. Så jävla äckligt. 

Veckans sötaste: Lowe kommer antagligen alltid vinna den här kategorin, men igår var han lite extra fin. En skönhet klär i allt, visst är det så?