HAR CARPAT SKITEN UR DENNA DAG
 
Som rubriken lyder har vi verkligen carpat den här dagen till fullo, jag och min lille svansbäbis. Möjligt att jag inte var världens gladaste människa när Lowe bestämde sig för att göra morgon klockan 06:40 när en äntligen är ledig, men vad gör en då? Upp och hoppa ur sängen bara och så startade vi dagen med en långpromenad i solen. Väldigt mysigt faktiskt! Lämnade in djuret här hemma och gick iväg och solade en halvtimme innan det var dags för frukost borta hos mamma & Inge. 
 
Fick även hemhandlat lite nya grejer till min borg under förmiddagen. Kul att fixa lite nytt som passar till alla nya möbler, men samtidigt känns det så jäkla ovärt eftersom att jag ändå ska byta lägenhet om typ två månader och där uppe kommer det ju inte finnas riktigt samma utrymme för prylar som det gör nu. 
 
För en stund sen kom jag och Lowe hem efter att ha varit ute på kvällspromenaden. Mina ögon väger bly, trots att jag faktiskt tog en powernap i eftermiddags, så jag lär väl inte bli långvarig den här lördagen. Har krypit ner under täcket i sängen, nyduschad och go. Chokladen är framplockad och jag tänkte se om jag hittar nån bra film på Netflix - dä blir fint dä!