LIVET
Livet blir inte alltid som en tänkt sig. Att växa ifrån varandra och att ta beslut om att en får det bättre på varsitt håll är långt ifrån smärtfritt, även om en innerst inne vet att det är rätt. För det är väl lite så en får försöka tänka, att om det inte känns bra så är det heller inte rätt och då får en ta det för vad det är helt enkelt. Att en sen heller inte ligger i fosterställning och hulkgråter som ett litet barn och känner att det är jordens undergång kanske också är ett tecken på att en har gjort rätt. Kanske att jag innerst inne har vetat detta så länge att känslan av totalt misslyckande och sorgen över att det inte blev som jag i några års tid har trott att det skulle bli har fått massa space sedan tidigare och nu behövs det liksom inte mer. 


Och att fortfarande få ha den här hemma hos sig är värt mer än allt guld i världen. Ibland räcker det att jag tittar på honom för att ögonen ska tåras och hjärtat svämmar över en gnutta av all kärlek jag känner för'n.
Världens bästa Lowe, min skatt här i livet. ♥
#1 - Frida

❤️❤️

Svar: <3
Emma