SÖNDAG
Mammas bäbis i morgonsolen.
 
Jag tänkte att gårdagens långa kvällspromenad skulle göra att Lowe sov något längre på morgongen idag, men vi kan väl säga som så att jag hade en aning fel i det. Trodde inte att det var sant när han kom in här i sovrummet och väckte mig och klockan stod på 04:45 (!!!!) Fattar inte vad det har blivit med honom, han som varit världens mest morgontrötta hund förut. Som tur var somnade han om en liten stund så klockan hann åtminstone bli lite över sju innan vi gick ut. Kändes mer överkomligt, faktiskt. 
 
Nu ligger lillkörven och sover igen och jag har precis kört igång tvättmaskinen. Produktiv morgon! Hade tänkt slänga ihop någon god frukost också men det slutade visst med att jag hamnade här i sängen med gårdagens överblivna choklad istället. Näringsrikt ändå...